Tweets

May. 12th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 12:07 @sellthelie My family all got theirs yesterday. I don't get any KRudd cash :( KRUDD I WANT U TO SIMULATE MY PACKAGE TOO!! #
  • 13:32 I found out the task I was asked to do yesterday was actually due the week before *facepalm*. The people seem happy with it though :) #
  • 13:34 Oh and I was given another task today, so now I've got like 3-4 mini projects all at once. #
  • 14:57 @blowqueen Awesome thanks so much!! I'll let you know when I get it. #
  • 16:28 @joiesayshi There's no app, but there is ASkars! Have you looked at threadless.com for t-shirts? Love them. They have $5-$10 sales sometimes #
  • 17:49 YAY! Family friend is bringing my new TV over later, much cheaper getting it from where he works rather than the shops, saved about $600. #
  • 19:41 MY TV IS HERE *runs outside* #
  • 20:03 Oops TV is bigger than I thought. #
  • 23:21 twitpic.com/516ya - Isn't it shiny?? Currently have Gen Kill playing. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

May. 11th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 07:38 I emailed HBO about the region of their blurays, they sent a generic email back that was 0 help because it was about their DVDs not blurays. #
  • 07:41 Just realised I still haven't seen the Dollhouse final yet. It lost my love towards the end. #
  • 14:09 Just when I thought I was on top of things at work, I get handed more stuff to do >_< #
  • 22:13 YAY I'm getting a new TV! A shiny 32". Was going to get the 26" but Dad wanted me to get the bigger one & said he would pay the difference. #
  • 22:24 @joiesayshi LOL The first thing I'm going to do is watch those finger lickin' good TB promos!! #
  • 22:25 I emailed HBO back telling their reply was 0 help, they said they'll get the info from the warehouse people and get back 2 me *facepalm*. #
  • 22:26 Bed time for me, might read some fic on my iPod Touch first though. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

May. 3rd, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 23:16 I HATE YOU LOGIES! U SUCK!! WHAT IS UP WITH SHITE SHOWS WINNING! this is what happens when you let the PUBLIC vote. #
  • 23:17 every since you can SMS vote C7 wins everything because they attract the type who have nothing else to do with their lives. #
  • 23:18 you use to get GOOD winners when it was write in votes only. can you all tell i'm PISSED? This is why I don't watch anymore. #
  • 23:42 @whatshesaid7 I stopped watching H&A years ago blame it on the bad storylines. He probably only won cos all the tweens girls. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 25th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 10:23 @blowqueen LOL every morning all I hear is my brother complaining how everyone is driving too slow. #
  • 11:34 @AkashaTheKitty LOL I'm so frugal when it comes to using my iTunes credit, I need some more, I have $4 left. #
  • 13:44 Just found out you can't make caps of blurays cos their scared people will cap the movie rejoin them and snap the whole movie. fucktards. #
  • 15:04 @blowqueen I think I've found a way. #
  • 15:05 Bro made me drive (I HATE driving), got there and it was closed, forgot it's ANZAC day *facepalm*, still blu-ray ROM-less. #
  • 15:21 *Is eating ANZAC biscuits on ANZAC day* I remember making these in school. Yummy. #
  • 15:48 YES!! tinyurl.com/dx38ah Linkin Park + Transformers 2 = Best match ever! #
  • 15:49 OK I just read the rest of the article and HANS ZIMMER!! I fraking love his scores!! So excited!! #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 24th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 20:23 YAY Sony gave $20 to buy songs on bandit.com for ANZAC day. Good they still owe me $5 for the CD they never sent me! #
  • 20:34 YAY got my blu-ray Twilight disc today, just need a bluray player for my PC now. Also saved $2 too! #
  • 22:29 watched 2/3 of SPN got sleepy and now goign to bed #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 23rd, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 17:47 @rei2rei This is going to sound bad but.. which movie? the CotC one? #
  • 17:48 @remembernomore twitpic.com/3swtf - Those are awesome!! #
  • 22:35 Oh I thought that was out like 2010 or something. I wish I could say I love DA so much I'd buy the movie as shitty as it seems. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 22nd, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 06:28 Just great I have a sore thoat. #
  • 11:34 @blowqueen Good Luck!!! #
  • 15:04 Eww The woman delivering pallets had her finger squished (between the ramp and container) and it spilt open. Poor thing. #
  • 18:09 YOU HAVE FAILED ME TARGET!! I ordered the Bluray Twilight disc not the DVD, now I have to go to Fountain Gate for the 3rd day in a row. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 20th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 15:27 in the car on the way to graduation. Nervous! #
  • 21:08 on the way home now. Feet really hurt. regalia color was purple! #
  • 21:17 can't believe i spent $155 framing my degree, very nice frame though. #
  • 22:23 will post about my graduation tomorrow, sleepy now, have work at 7AM. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 16th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 09:53 So cold today, but it's nice and warm in the office. #
  • 09:58 One of the guys is trying to find stock, another hands him binoculars so he can see it up the top! #
  • 11:08 @slytherinbunney She's so pretty!! #
  • 11:10 @sellthelie LOL I've been the opposite and been bad and haven't been having breakfast lately like I usually do. #
  • 17:41 @sellthelie I'm not either, when I'm at home I won't eat till I'm hungry in the arvo but at work I get hungry earlier, and b/f prolongs it. #
  • 21:26 Funny episode South Park, but we no longer have that prime minister anymore, for ohh... like over a year now. #
  • 22:22 I want to watch the rest of SNL but I need to go to bed now. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 12th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 00:57 TSCC WAS AWESOME!! I'll be so sad if FOX doesn't renew it for another season after that ending. Time for bed now. #
  • 01:16 Oops I forgot to take in the laundry... it's 1AM now. #
  • 01:18 GRR Now my Mum is having a fit over it. I FORGOT!! Dude it's not like a fucking did it on purpose. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 11th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 11:29 @AkashaTheKitty LOL Well do tell us how he measured up. #
  • 11:58 @AkashaTheKitty Lucky Rose, lol #
  • 13:00 @AkashaTheKitty Too many dirty thoughts wore you out? #
  • 23:18 I am so bored right now. Watching The Unborn trying to help with the boredom. #
  • 23:30 The movie is starting to creep me out. Though I guess that's the point. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 10th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 13:10 LOL I just realised it's Friday, not Saturday. I was wondering why there was no Dollhouse today. Public holidays confuse my internal clock. #
  • 14:14 YUM. Mocha hot cross buns. Hot cross buns = one of the reasons why I love Easter. Does anywhere else have them during Easter? or just Aust? #
  • 14:34 YAY I love shredding paper, lol just cut up all my old bank statements, some from 2005. #
  • 14:38 I'm cleaning out my draws and I found my old keyboard books. LOL I don't think I even remember what keys are what now. #
  • 14:40 OMG I found a Singapore airlines menu from not that recent trip there, but the one before that!! Which means it's like 5-6 years old. #
  • 15:44 LMAO My brother is having a LAN with his friends in our garage, so their all connected to our network, one has named their computer Gangsta. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 9th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 18:53 Neighbours I love you but why does your exchange student have an Australian accent? #
  • 21:32 I preordered my Twilight blu-ray today. First time I've ever lay-byed anything, though I guess it's technically a pre-order... #
  • 21:33 There were heaps of people at Safeway too, guess everyone was doing their shopping today since the shops are closed tomorrow. #
  • 22:21 @TomFelton I'm so jealous!! I want to go to Rome!! Instead I stare at pasta all day long at work. #
  • 23:21 I really want a Bluray ROM so I can play them on my computer but their expensive. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 8th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 15:17 bored waiting for my waiting for my bro so i can go home #
  • 15:18 not use to not having my necklace on, keep reaching for it #
  • 15:19 got to wear a big lab coat today and play with pasta... Kind of #
  • 15:20 also got a swipe card so i can actually get in and out of the factory #
  • 15:22 though random people got in today through a door that was left open. They left once they realise they weren't allowed in. #
  • 21:27 YAY Work is having a BBQ tomorrow for easter #
  • 21:55 Grr my Mum is so annoying. She'll ask me something I'll answer, but she'll just keep asking me stuff while I'm trying to other stuff. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 7th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 08:53 Why is it so damn cold!! #
  • 16:29 OMG can Malcolm Turnbull please stop having a bitch and cry over everything KRudd decides, there's a reason why ur party crashed and burned #
  • 21:15 @TomFelton LOL That's just how awesome Melbourne is!!... if you ignore our crappy weather... and traffic... #
  • 21:45 Had to take my earrings and necklace off for work :( Not allowed to wear them in the packing/production area in case it falls into the food. #
  • 21:46 but I did get to wear a oversized lab coat today #
  • 21:58 @TomFelton LOL I bet it's because you were bragging about them. This coming from me who can't male them LOL. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 5th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 09:38 @AkashaTheKitty umm all of the above? Did I get the answer right? #
  • 09:45 @AkashaTheKitty well of course not, because then how would you do the other stuff?all if #
  • 09:47 @AkashaTheKitty whoops hit send instead of p. Damn iPod. All of the above except for E is what I was going to say. #
  • 09:48 @AkashaTheKitty I mean d. I'll get there in the end. #
  • 10:49 Umm what? i39.tinypic.com/2ew1q9j.jpg #
  • 11:23 I felt kind of guilty that I didn't invite someone to my birthday dinner, but now I don't because they completely forgot anyway. #
  • 11:24 Well I assume they forgot since I didn't get a SMS, Facebook messaged, etc. There's birthday was last month and I bloody well remembered! #
  • 11:28 @AkashaTheKitty I usually have a rough idea of where my friend's birthdays are, just not the exact date so I look it up on facebook. #
  • 11:33 I need to back up my things, want to format my comp. #
  • 12:12 @whatshesaid7 She JUST SMSed me, so she's forgiving... a little. #
  • 18:11 @overpopulated I actually liked Australia, I have no idea what people were going on about, the only thing wrong was the length of it. #
  • 18:12 @overpopulated The film actually did pretty well, it's just a misconception it didn't (it's still on here, and doing very well in Euro). #
  • 22:32 I really need to clean my room, there's stuff all over the place. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Apr. 4th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 09:59 @AkashaTheKitty Of course!! Sometimes when I'm telling someone it takes forever because I can't stop laughing. #
  • 10:40 I when there's too much food at home, I can never decide what I want to eat. #
  • 10:41 I need to go tidy my room and house. Cleaning on your birthday, fun! #
  • 10:47 @slytherinbunney I stand on front of the fridge looking in and going "aww I want that, but that looks so good, but I can't eat it all!". #
  • 11:36 @blowqueen Thanks! #
  • 12:33 Great my cake doesn't fit in the fridge #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Mar. 30th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 06:34 It's a RDO day today so only a few people are a work, very dark and creepy. #
  • 22:03 So much for going to bed early comedy gala went on till so late. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Mar. 29th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 11:37 @overpopulated Didn't Neighbours already do a lesbian storyline? Years ago and uncensored? #
  • 11:38 @sellthelie Aww sorry about the d/l. Do you use something like getright.com to download? It lets you pause/resume d/ls. #
  • 12:39 Anyone know what time it's MEANT to be? Daylight savings confuses me, usually my computer picks it up... #
  • 15:25 YAY David Whenam and Sia on tonight's Rove! #
  • 16:12 NOOO! HEIKKI! Stupid Barrichello hit Webber who then hit Heikki and a few other cars. Yet Barri doesn't have to go to the pits and get fixed #
  • 16:14 My poor Heikki, who adorably called a cricket bat a paddle the other day (he had no idea about the sport) #
  • 16:16 Oh well, Hamilton is still in (even if his car is shit). GO MCLAREN! PS i'm watching the F1. I got into this sport for the wrong reasons #
  • 16:21 @overpopulated LOL I loath them, the only show I watch is RSPCA rescue. #
  • 17:34 WOW I really didn't think Hamilton would get a podium at all, he started from the very back. YAY for crashes. #
  • 17:39 Oh wait he got 4th, some weird stuff going on with the safety car #
  • 18:08 FRAK! I forgot to call Deakin to get extra tickets for my Graduation! Who bloody makes it ONE day between 9-12PM to be able to get them?! #
  • 21:43 YAY Hamilton did end up getting 3rd, Trulli was penalised for over taking when the safety car was out. #
  • 21:44 Why is Sia singing Buttons? She has much better awesome songs (i.e Breath Me, Soon We'll Be Found, or I Go To Sleep) #
  • 21:45 @AkashaTheKitty Don't you love savings? #
  • 22:18 Just realised I need to be up at 6AM, bed time for me. #
  • 23:23 why is it that when i need to go to bed early i can't sleep and when i don't i can? #
  • 23:28 watching some shirtless brad colbert/alex skargard on my ipod hoping it helps me sleep. #
Automatically shipped by LoudTwitter

Tweets

Mar. 28th, 2009 11:55 pm
bluebear_74: (Default)
  • 01:00 This twitter ap is confusing, but its prettier than the last one. #
  • 01:05 I give up. Shall look into it tomorrow. Too sleepy now. #
  • 13:58 Going to order a cake for my birthday #
  • 14:04 yay for mobile twitter. In the car right now. Don't worry i'm not the one driving. #
  • 15:27 cake has been ordered #
  • 17:11 love driving past the tip top factory. Smells of fresh cooking bread. #
  • 19:09 Oh noes. Eric is losing. tinyurl.com/cwpptj #
Automatically shipped by LoudTwitter

Profile

bluebear_74: (Default)
bluebear_74

May 2009

S M T W T F S
     12
3 45 67 89
10 11 12 13 141516
17 181920212223
24252627282930
31      

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 26th, 2017 07:10 am
Powered by Dreamwidth Studios